"Borta bra men hemma bäst"


Fantastiska Sverige! (bilder från google)

Efter en vecka här i Barcelona så längtar jag faktiskt hem till Sverige. En vecka var precis lagom för min del. Nu vill jag hem till kära Sverige. Förhoppningsvis ett snöigt sådant. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att flytta utomlands en längre period. Jag tror inte det. Jag älskar Sverige så mycket. Årstiderna, vardagen. Allt runt om kring. 

När jag kommer hem nu vill jag bara komma in i vardagslivet och alla rutiner igen. Börja skolan, flytta till Stockholm. Längtar sååååå (!!!)

Händer det något särskilt för er? Ny skola? Nytt jobb? Berätta! :)
1 Lisa:

skriven

Hej hej 4+ månader i USA 🙂🙃🙂🙃🙂

2 Elin:

skriven

Åh vad roligt att du ska flytta till Stockholm! För mig är det inget speciellt, jag börjar min andra termin på gymnasiet :)

Svar: Okej! Bara två år kvar ;)
Johanna

3 Eva`s blogg:

skriven

Vilken fin blogg du har :) javisst är det så borta bra med hemma bäst :) men värmen är bättre än kylan hi hi ja du hitta nytt jobb hade varit nåt men det blir nog inte så för min del ...dock resa o njuta av livet kram på dig

Kommentera här: