En lång dag...

 
Två av hundra bilder på mig när jag fotade på sommarstället i Finland 2013.
 
Hej på er! Hoppas ni har/haft en bra dag oavsett var ni befunnit er - på arbetet, i skolan, hemma etc. Jag är precis hemkommen från jobbet efter en lång dag. Har promenerat fram och tillbaka till samma person flera gånger idag, vilket jag inte brukar. Pust. När jag väl inte har bil i min hemtjänst blir jag faktiskt lite bortskämd när jag måste gå till någon som bor knappt en kilometer från lokalen, om jag kört mycket i jobbet dagen innan.
 
Ikväll ska jag bara ta det lungt. Äta något gott tillsammans med min lillasyster Elsa medan vi tittar på Idol.
 
Vad har ni för er en tisdag som denna? :)
1 Dixi Wonderland:

skriven

Jag har suttit och jobbat hela dagen, kombinerat med städning här hemma. Snart ska vi åka och hämta delar till våran nya bil och sen åka och handla mat :)

Svar: Låter som en härlig dag! Lycka till ;) Kram
Johanna

2 Agnes:

skriven

Jättefina bilder!

Svar: Åh Tack! :D
Johanna

Kommentera här: