10 saker du inte visste om mig

1. Prioriterar verkligen inte mina morgnar som jag egentligen vill eller tänker kvällen innan. Det slutar alltid med (ALLTID) att jag går upp i sista minuten och stressar. Sminkar mig halvt klar och äter frukost ibland lika så. Jag sover in i det sista. "5 minuter till.." Alltid. Vem vill ha det så?

2. Jag är oerhört nördig när det kommer till svenska skådespelare. Jag har en lista på ca 200 st (då favoriter) i födelseordning. Utmärkta med namn och födelseår. Min absolut udda "hobby" kan man säga. Kan lägga upp den här någon gång.

3. Roliga "tjafs" med min pojkvän handlar främst om vem som har snyggast tår eller vem som har bäst sångröst.. Haha! 


4. Gösta Ekman är min idol. Tror jag är den enda 19-åriga tjejen som tycker det, haha. Så rackarns rolig. Min humor det. Tror jag faktiskt gick förbi honom på en liten gata i Stockholm i somras och blev såå chockad att jag inte vågade fråga om det var honom. Insåg att det var försent när han hade passerat och var 10 meter bort. Och började gråta.

5. När jag äter chips måste jag ALLTID ha en och samma dipp. Estrella - Onion. Så fruktansvärt god!

6. Jag är ett STORT Astrid Lindgren-fan. Älskar hennes filmer. Speciellt Barnen i Bullerbyn och Vi på Saltkråkan. Såå mysiga och bra gjorda.

7. Har åkt slalom sedan jag var fem. Älskar slalom och mysiga fjällstugor. Bästa på året!


8. Min favoriträtt är räkor alla dagar i veckan. Tänk dig en macka med räkor, aioli, rödlök! Åhhhh!

9. Skulle inte kunna bo/leva utan plattång. Har på senaste tiden en rutin att efter jag tvättat håret, så fönar och plattar jag det. Mitt hår blir annars ganska stort och "fullockigt".

10. Har varit i Kroatien 4 gånger. Underbart land som rekommenderas stort!!!

Kommentera här: